Langs de ene kant ben ik "blij" dat het negatief is. Wnt dan weet k dat de kans reeel is dat de ovitrelle eruit is. Als het positief was, zou ik toch alleen maar twijfelen of het positief is door de ovitrelleLieveheersbeestje4 schreef: β6 mei 2023, 9:23@Molski, Spannend! Probeer vooral geduld te hebben of wat afleiding te zoeken. Weet hoe moeilijk dat soms is. Overigens kan de test natuurlijk altijd nog positief uitslaan omdat je nu te vroeg hebt getest.
Ik heb vandaag IUI gepland staan. Vind het heel spannend. Alweer de 5e ronde. Na deze ronde zouden we ook overstappen op IVF. Afgelopen halfjaar is best pittig geweest met dit medisch traject, mijn vader die onverwachts is overleden en andere dingen. Kan wel een keer wat positiefs gebruiken!![]()

.Maar inderdaad voor positief op zwangerschap is het vaak nog te vroeg.
Spannend wanneer mag je vandaag gaan?
5de ronde is ook niet niks. Al zeker niet als je nog te maken krijgt met een verlies.

Ik hoop zo hard dat je positief resultaat mag krijgen met deze ronde.

. Ik zie toch al een mooi lijntje, ik heb op 13dpo getest en was ook nog heel vaag. (mijn bloedafname was al op 12dpo dus ik wist toen wel al dat het officieel positief was) 
wachten maar.

maar ben blij voor je dat het wel steeds donkerder werd. Hoever ben je nu?