YDV schreef: ↑29 september 2020, 18:48Normaal gezien gingen wij ook de overstap naar Jette maken na de 3de punctie. Hadden ons intake gesprek al gehad in augustus en vanaf ik wist dat er geen cryo’s waren meteen alle afspraken om te starten vastgelegd.Pindanootje schreef: ↑29 september 2020, 16:15Inderdaad.. Hebben 4 Iui pogingen gedaan dus ik denk niet dat nummer 5 of 6 ineens nog wat gaat doen. Behalve dan hoop gedoe voor niks.
Heb me nog niet geïnformeerd over Halle nee.. M'n vriend zegt dat ik 't moet loslaten en afwachten. Maar ik ben zo nietga wellicht toch eens n informerend mailtje doen.....
En intussen jette elke week bellen om te horen of er toevallig niks vrijgekomen is :p
Ik heb dus begin november een afspraak met de counselor staan (die regelt alles om dan te mogen starten). Toen zeiden ze mij aan de telefoon dat dat dan was om te starten in december (als ik het goed begrepen heb). Ik weet niet wanneer jouw afspraak met de counselor vastligt?
Want het ziet ernaar uit dat ik de mijne zal mogen afbellen. De 3de punctie is er een embryootje blijven plakken en nu ben ik bijna 7w zwanger.
Als de 2de echo goed is ga ik mijn afspraken dus afbellen en misschien is dit dan voor jou een optie om vroeger te kunnen starten?
Ooh meen je dat !? Wat geweldig!!! Eerst en vooral proficiat

?Misschien kunnen we ergens iets afspreken dat als jij belt om je afspraak te annuleren, ik enkele minuten nadien kan bellen om voor die week te vragen wat er vrij is, dan moeten ze mij wel dat tijdslot geven toch

Momenteel hebben we nog niks van datum gekregen met de counselor namelijk, enkel telefonisch consult 20 okt met de bloed uitslagen maar

Amai dit zou m'n dag goedmaken seg

ga wellicht toch eens n informerend mailtje doen..... 
als ik er iemand blij mee kan maken, graag! Want tijdens zo’n traject moet je al genoeg wachten he..

Ben je nu al enorm dankbaar!
positief ❤
bevallen op 13 sept 2021
Ik hoop heel erg voor jou dat het zal lukken!!!! Dan weet je 12 dagen erna meteen of het is ingenesteld he? Ik duim alvast mee