Bij mij is dit toevallig de voorbije twee keren steeds op dezelfde moment geweest. Steeds op een zondag geinsemineerd en maandstonden gekregen...LeRo schreef: ↑11 februari 2021, 8:45Ik moet zondagochtend op controle. En ik gok om dan dinsdag of woensdag opnieuw geïnsemineerd te worden.Jena schreef: ↑11 februari 2021, 8:29Neen,volgende week woensdag op dag 11. Ik gok weekend na valentijn inseminatie...LeRo schreef: ↑9 februari 2021, 9:37Amai, Martha, spannende momenten nu, he?
Nog geen tekenen van de ms, dus kan het goed zijn dat het gelukt is deze keer, he?
Ik duim voor u!!!
Ik ben gisteren naar de fertiliteitsarts geweest.
Ik had gehoopt dat ik nu elke dag Gonal-F mocht spuiten. 3 jaar geleden mocht dat en dan had ik 2 follikels. Nu telkens maar één... Maar de arts zei dat hij dat risico niet wou lopen (omdat er dan kans is op een tweeling en dat is niet verantwoord voor een alleenstaande vrouw....) Bovendien verdubbellen 2 folikkels de kans niet. Het is maar een fractie meer kans dat het lukt, blijkbaar....
DUS alweer om de 2 dagen spuiten!
Ik heb daar (alweer) geen leuk gevoel bij....
Maandagochtend moet ik opnieuw op controle. Ook daar maak ik me wat zorgen over... Dan is het al dag 10 van mijn cyclus. Ik word meestal al op dag 10 of 11 geïnsemineerd....
Achteraf was ik kwaad dat ik niet aan de arts vroeg om toch vroeger te mogen komen!
Hoe gaat het voor de rest met jullie??? De meesten zitten nu in de wachtweken zeker?
@ Jena, ben jij al terug op controle geweest?
Jij nog kleine twee weken wachten op uitslag?
IUI-clubje
-
Jena
Re: IUI-clubje
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23

-
Sproetje
Ja helemaal niets voelen is inderdaad ook akelig. Maar doet echt wel pijn Pff... Nuja ik ben op andere vlakken ook hooggevoelig, en pijn kan ik echt niet goed verdragen. Dus misschien ben ik er ook wel extreem gevoelig voor. Ik voel mijn eisprong ook heel erg. Ik weet dat ik moet afwachten maar ik maak me toch een beetje zorgen. Ik probeer wat dingen te doen om af te leiden en hopelijk gaat de tijd snel...Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:38Ik voel nooit iets meer de dag na inseminatie tot dag voor maandstonden. Dus in mijn beleving lijkt het dan dat er niets gebeurd van innesteling of bevruchtiging bij mij. Da's mijn gevoelsperceptie, ook al weet ik dat niet iedereen alles voelt.. Omdat ik dan zo denk bij mezelf, vind ik het net goed dat jij wel iets voelt vanbinnen... Snap je vanuit mijn standpunt?Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:31Kan ook innesteling zijn? Je moet nog tien dagen verder afwachten, kan echt nog niet meteen voorbode maandstonden zijn lijkt me.. nu zit je meer in bevruchtigings/innestelingsperiode.. ik ben geen experte maar is een periode waar vanalleskan broeien, al dan niet voelbaar, dus mss positief net he..
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2
31/05/23

31/05/23-
LeRo
Probeer je maar geen zorgen te maken (Ik weet het, dat is moeilijk... Ik zou dat beter ook meer tegen mezelf zeggen!Sproetje schreef: ↑11 februari 2021, 13:28Ja helemaal niets voelen is inderdaad ook akelig. Maar doet echt wel pijn Pff... Nuja ik ben op andere vlakken ook hooggevoelig, en pijn kan ik echt niet goed verdragen. Dus misschien ben ik er ook wel extreem gevoelig voor. Ik voel mijn eisprong ook heel erg. Ik weet dat ik moet afwachten maar ik maak me toch een beetje zorgen. Ik probeer wat dingen te doen om af te leiden en hopelijk gaat de tijd snel...Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:38Ik voel nooit iets meer de dag na inseminatie tot dag voor maandstonden. Dus in mijn beleving lijkt het dan dat er niets gebeurd van innesteling of bevruchtiging bij mij. Da's mijn gevoelsperceptie, ook al weet ik dat niet iedereen alles voelt.. Omdat ik dan zo denk bij mezelf, vind ik het net goed dat jij wel iets voelt vanbinnen... Snap je vanuit mijn standpunt?Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:31
Kan ook innesteling zijn? Je moet nog tien dagen verder afwachten, kan echt nog niet meteen voorbode maandstonden zijn lijkt me.. nu zit je meer in bevruchtigings/innestelingsperiode.. ik ben geen experte maar is een periode waar vanalleskan broeien, al dan niet voelbaar, dus mss positief net he..
Ik voel ook altijd vanalles. Ook omdat ik er zo gefocust op ben.
Het kan inderdaad ook een innestelling zijn. Die is meestal rond dag 5 tot 9, zeggen ze....
IUI aug 2020 - neg
IUI sept 2020 - neg
IUI okt 2020 - neg
IUI dec 2020 - neg
IUI dec2 2020 - neg
IUI jan 2021 - neg
IUI feb 2021 - neg
ICSI april 2021 - zwanger
IUI sept 2020 - neg
IUI okt 2020 - neg
IUI dec 2020 - neg
IUI dec2 2020 - neg
IUI jan 2021 - neg
IUI feb 2021 - neg
-
Roossje
Ik ben in augustus zwanger geweest en ik had in begin ook menstruatie achtige klachten (zoals elke maand) dus ik ging er van uit dat het niets was maar na een paar dagen begonnen mijn borsten pijn te doen... dan getest en toen bleek ik zwanger! Uiteindelijk wel fout gelopen jammer genoeg.
Ik voel ook altijd vanalles. Nu doen mijn tepels pijn maar ik vermoed dat dit komt door de pregnyl...
Ik voel ook altijd vanalles. Nu doen mijn tepels pijn maar ik vermoed dat dit komt door de pregnyl...
Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:38Ik voel nooit iets meer de dag na inseminatie tot dag voor maandstonden. Dus in mijn beleving lijkt het dan dat er niets gebeurd van innesteling of bevruchtiging bij mij. Da's mijn gevoelsperceptie, ook al weet ik dat niet iedereen alles voelt.. Omdat ik dan zo denk bij mezelf, vind ik het net goed dat jij wel iets voelt vanbinnen... Snap je vanuit mijn standpunt?Jena schreef: ↑11 februari 2021, 12:31Kan ook innesteling zijn? Je moet nog tien dagen verder afwachten, kan echt nog niet meteen voorbode maandstonden zijn lijkt me.. nu zit je meer in bevruchtigings/innestelingsperiode.. ik ben geen experte maar is een periode waar vanalleskan broeien, al dan niet voelbaar, dus mss positief net he..
-
Kathleen262
Dag iedereen,
Ik zal even kort omschrijven ik ben net zwanger via iui. Nu had ik gisteren een 7 weken echo en was er alleen een leeg vruchtzakje te zien en dat had ze niet verwacht. Ik ben nu heel onzeker. Volgende week moet ik terug maar heb hele tijd het idee dat het fout gaat gaan. Terwijl het eigenlijk 50/50 kan zijn. Maar emotioneel weegt het heel erg... Vooral ook omdat mijn man hierna wil stoppen en mijn hart dit precies niet kan.
Ik heb 2 januari iui gehad. 10 januari heb ik steken in mijn zij gehad zou dit innesteling kunnen zijn? Kan er bij IUI vertraging op zitten? Ik dacht dat dit redelijk strak was.
Ik zal even kort omschrijven ik ben net zwanger via iui. Nu had ik gisteren een 7 weken echo en was er alleen een leeg vruchtzakje te zien en dat had ze niet verwacht. Ik ben nu heel onzeker. Volgende week moet ik terug maar heb hele tijd het idee dat het fout gaat gaan. Terwijl het eigenlijk 50/50 kan zijn. Maar emotioneel weegt het heel erg... Vooral ook omdat mijn man hierna wil stoppen en mijn hart dit precies niet kan.
Ik heb 2 januari iui gehad. 10 januari heb ik steken in mijn zij gehad zou dit innesteling kunnen zijn? Kan er bij IUI vertraging op zitten? Ik dacht dat dit redelijk strak was.
-
Jena
Dag Kathleen, ik ben geen experte, maar dat kan idd innesteling zijn. Heel veel moed toegewenst. Het is normaal dat dit emotioneel weegt. Ik kan niet voor je man spreken maar misschien verandert hij wel nog van gedacht of gevoel en wil hij misschien wat pauze nemen ipv definitief.Kathleen262 schreef: ↑11 februari 2021, 20:06Dag iedereen,
Jan 2019: missed abortion 8w

-
LeRo
Hey Kathleen,Kathleen262 schreef: ↑11 februari 2021, 20:06Dag iedereen,
Wat een verhaal! Ik hoop van harte dat het goed komt!
Ik snap dat dit heel zwaar moet wegen, maar hou de moed erin!
Wanneer moet je volgende week terug?
Ik blijf mee hopen op een goede afloop!
IUI aug 2020 - neg
IUI sept 2020 - neg
IUI okt 2020 - neg
IUI dec 2020 - neg
IUI dec2 2020 - neg
IUI jan 2021 - neg
IUI feb 2021 - neg
IUI sept 2020 - neg
IUI okt 2020 - neg
IUI dec 2020 - neg
IUI dec2 2020 - neg
IUI jan 2021 - neg
IUI feb 2021 - neg
-
Carole
Oei oei... Zit in mijn wachtweken van de 3e iui.
De 1e iui: zwanger - miskraam op 9 wkn - curretage
De 2e iui: zwanger - miskraam op 6 wkn
De 3e iui: vandaag dag 12 na iui en stond op met een beetje bruin bloed in mijn inlegkruisje. De moed zakte in mijn schoenen. Van 9u tot 12u heb ik dat bruine bloed gehad. Maar alles was met inlegkruisje op te vangen. Van 12u tot 17u niets meer. Vanaf 17u terug wat druppels.. Nu wel helderrood. Maar opnieuw zet het niet door. Ik heb dit nog nooit gehad. Ofwel zetten mijn maandstonden altijd meteen door en heb ik meteen een dik maandverband nodig, ofwel heb ik niets tot de testdag. Maar wat is dit? Kan je op dag 12 nog innestelingsbloeding hebben? Amai, wat een onzekere tijden zeg. Ik ben nu elk kwartier mijn onderbroek aan t checken. Manmanman
De 1e iui: zwanger - miskraam op 9 wkn - curretage
De 2e iui: zwanger - miskraam op 6 wkn
De 3e iui: vandaag dag 12 na iui en stond op met een beetje bruin bloed in mijn inlegkruisje. De moed zakte in mijn schoenen. Van 9u tot 12u heb ik dat bruine bloed gehad. Maar alles was met inlegkruisje op te vangen. Van 12u tot 17u niets meer. Vanaf 17u terug wat druppels.. Nu wel helderrood. Maar opnieuw zet het niet door. Ik heb dit nog nooit gehad. Ofwel zetten mijn maandstonden altijd meteen door en heb ik meteen een dik maandverband nodig, ofwel heb ik niets tot de testdag. Maar wat is dit? Kan je op dag 12 nog innestelingsbloeding hebben? Amai, wat een onzekere tijden zeg. Ik ben nu elk kwartier mijn onderbroek aan t checken. Manmanman
-
mich75
Mijn innestelingsbloeding was van dag 11 tot 14, maar die kan ook na nod nog voorkomen.
Bij mij was het ook op te vangen met inlegkruisjes, ging van bruin naar rood over roze terug naar bruin.
Bij mij was het ook op te vangen met inlegkruisjes, ging van bruin naar rood over roze terug naar bruin.
-
Carole
Mich75: Dat geeft een beetje hoop. Mag ik vragen hoeveel bloed je juist had na een nacht? Zelfs s nachts ga ik hier nu met een bang hartje gaan controleren.
Denk dat ik morgen toch eens naar de gyn ga bellen. Normaal mocht ik op dag 15 (maandag) een bloedafname laten doen.
Denk dat ik morgen toch eens naar de gyn ga bellen. Normaal mocht ik op dag 15 (maandag) een bloedafname laten doen.
-
mich75
Carole, ik denk niet dat ik 's nachts iets heb verloren, maar met mijn ms is dat meestal ook niet heel veel.
Bij sommige dames lijkt het op lichte ms, het is bij iedereen anders. Lol
Waarom test je niet eens? Aangezien je de vorige 2x zwanger was is er een grote kans dat het nu ook zo is.
Bij sommige dames lijkt het op lichte ms, het is bij iedereen anders. Lol
Waarom test je niet eens? Aangezien je de vorige 2x zwanger was is er een grote kans dat het nu ook zo is.
2010: start kinderwens
2014: start mmm
03/15: overstap Jette 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6) 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal

2014: start mmm
03/15: overstap Jette 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6) 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal

-
Carole
Mich75: ik heb 3 dagen + 8 dagen na de IUI nogmaals een pregnyl spuit gekregen. De laatste was maandag. Dit zouden ze doen voor de innesteling te bevorderen.
Ik denk dat als ik nu test er nog HCG vd pregnyl in mijn lichaam zit...
Ik denk dat als ik nu test er nog HCG vd pregnyl in mijn lichaam zit...
-
mich75
Carole, als ze Pregnyl geven ter ondersteuning is dit normaal 1500 en die is na 3-6 dagen verdwenen en dus zou je toch wel kunnen testen. Normaal ga je niet meer positief testen, de meeste testen meten vanaf 25.
Heb je 5000 gekregen, dan duurt het 7-10 dagen en dan is je bn mogelijks ook niet betrouwbaar.
Geduld hebben en wachten dat is iets wat je in dit traject moet hebben.
Heb je 5000 gekregen, dan duurt het 7-10 dagen en dan is je bn mogelijks ook niet betrouwbaar.
Geduld hebben en wachten dat is iets wat je in dit traject moet hebben.
-
Carole
Mich 75: Idd, veel geduld...
Ik krijg altijd 3 dosissen pregnyl van 5000 per ronde.
Vanmorgen gebeld naar de gyn en moest de utrogestan verdubbelen naar 2 smorgens, 2 smiddags en 2 savonds. Tot aan de bloedtest maandag.
Maar heb ondertussen om 12u weer even wat meer helderrood bloed gehad.
Vind het heel raar dat ze niet 100% doorkomen, terwijl ik nu vrijwel zeker ben dat het mijn menstruatie is.
Ik krijg altijd 3 dosissen pregnyl van 5000 per ronde.Vanmorgen gebeld naar de gyn en moest de utrogestan verdubbelen naar 2 smorgens, 2 smiddags en 2 savonds. Tot aan de bloedtest maandag.
Maar heb ondertussen om 12u weer even wat meer helderrood bloed gehad.
Vind het heel raar dat ze niet 100% doorkomen, terwijl ik nu vrijwel zeker ben dat het mijn menstruatie is.
-
Sproetje
Dag dames, morgen zit ik in de helft van mijn wachttijd. Sinds 4 dagen heb ik zeurende buikpijn en pijn in de darmen. Overal lees ik dat innestelingspijn maar een dag of 2 duurt.. ik weet dus niet wat ik ervan moet denken. Mijn darmen doen veel pijn en ik ben winderig. Sinds gisteren ben ik super emotioneel en heb heel de tijd koud. Tepels doen ook pijn. Maar kijk... dit waren exact dezelfde dingen die ik bij poging 1 voelde en toen was het niets. De moed zakt me in mijn schoenen. Dit betekent dat ik een afspraak zal moeten maken met de fertiliteitsarts, nieuwe staaltjes moet bestellen en dus 1 of 2 cyclussen zal moeten overslaan. Mss is dat nog niet zo slecht. Zo geef ik m’n lichaam en geest even wat rust.
Het is mijn dagje dus niet geweest. En ik hoop dat hij snel voorbij is ook. En hopen op morgen een betere dag, zonder huilbuien en hopelijk wat minder pijn.
Groetjes
Sproetje
Het is mijn dagje dus niet geweest. En ik hoop dat hij snel voorbij is ook. En hopen op morgen een betere dag, zonder huilbuien en hopelijk wat minder pijn.
Groetjes
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
31/05/23

31/05/23Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast